Popularni postovi

04 srpnja, 2016

Popušio sam mu kurac, pojebao me u guzicu i pretvorio me u ženu

Moja mama je uistinu znala odabrati muškarce. Kada kažem da je znala u stvari sam ironičan jer želim reći kako nije imala sreće kada su muškarci u pitanju i kako bi se uvijek spetljala s nekim problematičnim tipovima pa je tako bilo, činilo mi se, i ovaj put. Dominik je, a to se odmah vidjelo, pravi grubijan mada je imao taj dar da zavara ljude. Dakle moja mama Tina iza sebe je imala dva propala braka i barem desetak propalih veza. Za razliku od ostalih meni se Dominik sviđao. Štoviše zaljubio sam se u njega. Iako sam rođen kao muško oduvijek sam se više osjećao kao žensko. U stvari i fizičkim izgledom više sam podsjećao na djevojku nego na muškarca. Izgledajući tako kako izgledam navikao sam na zlobne opaske ljudi koji su me ismijavali, nazivali me pederkom ili pičkicom. Velik dio maminih ljubavnika me zbog mog izgleda nije volio a neki se tu netrepeljivost nisu ni libili otvoreno pokazivati.



To nije bio slučaj s Dominikom. Štoviše stekao sam dojam da sam mu simpatičan a ja sam se nadao da tu ima i nešto više od simpatija. Nije me smetalo to što mi Dominik jebe mamu i živi s njom niti mi je to predstavljalo problem u želji da mu se više približim. Mama je ionako rijetko bila kod kuće a Dominik je bio privlačan muškarac koji je spram mene bio vrlo ljubazan. Zajedno bi znali gledati tv i kada bi Dominik rekao kako želi pivo ja bi istog trena ustao i donio mu ga. Ako bi od mene tražio da mu operem auto spremno sam i bez pogovora to učinio. Kada mi je jednog poslijepodneva rekao da ga bole leđa i kako bi mu dobro došla jedna masaža istog trena ponudio sam se da ja budem taj koji će ga izmasirati. Natrljao sam mu leđa uljem i krenuo ga masirati. Ustvrdio je kako imam nježne ruke. Nakon te prve masaže zaredale su druga pa treća i doskora su postale sastavni dio našeg druženja. Naravno, uvijek kada mame ne bi bilo kod kuće.



Jedne večeri mama i Dominik opasno su se posvađali i istinski sam se uplašio da je to još jedan početak kraja mamine veze. Sutradan Dominik nije došao s posla kao obično i zabrinuo sam se. Kada sam napokon začuo zvuk auta koji se parkira u dvorištu razveselio sam se. Izašao sam ga dočekati. Odmah mi je bilo jasno da je pijan. Izašao je iz auta i jedva da me se udostojio pogledati. Ušao je u sobu i otvorio ormar. Ja sam stajao na vratima i promatrao ga. Pogledao je u mom smjeru i nakesio se. Pitao me što gledam?



-Nećeš valjda otići?- Pitao sam.

-Mislim da hoću. Najbolje je da se što prije spakiram i odem.- Odgovorio je.

Ušao sam u sobu i rekao mu kako bi volio da ostane. Opet me pogledao i nasmijao se.

-Iz kojeg razloga želiš da ostanem?-

-Pa...- Zamuckivao sam ne znajući što točno reći. Napokon sam zacrvenjevši se u licu uspio kroz zube procijediti kako mi se on sviđa ne znajući kako će on to shvatiti.



Sjeo je na rub kreveta, počeškao se po nosu odmjerio me od glave do pete pa napokon rekao:

-U redu... Dajem ti šansu da se potrudiš i zadržiš me.-

Stajao sam u mjestu kao ukopan ne znajući što reći a još manje učiniti. Dominik se nagnuo unazad i legavši na leđa stavio je ruke pod glavu. Noge su mu bile na podu i lagano ih je raširio.

-Kojeg kurca stojiš tu i gledaš me?! Učini nešto ako me želiš zadržati.- Glasno je podviknuo i to me natjeralo da se trgnem.

-Mali! Imaš jako medena usta, jel znaš?- Izvukao je jednu ruku ispod glave i njome se primio za kurac i jaja stiskajući ih.



Definitivno me riječima koje je izgovorio i ovom gestom koju je učinio pozivao da mu popušim kurac, tako sam ja to shvatio a dobro sam shvatio. Prišao sam mu i kleknuo između njegovih nogu. Držao sam ruke na njegovim koljenima i čekao njegovu eventualnu reakciju. No on ništa nije rekao... Vratio je ruku ispod glave i čekao. Drhtavim rukama počeo sam mu raskopčavati traperice. Dominik je i dalje mirno ležao i to me ohrabrilo.



Raskopčao sam mu hlače i spustivši gaćice na svjetlo dana izvukao sam njegov kurac. Bila je to lijepa i velika kurčina koja se sad između dlanova mojih ruku počela dizati. Dominik je i dalje ležao posve miran a ja sam mu jezikom klizio preko jaja pa prema vrhu kurca. Usnama i jezikom nježno sam mu obrađivao glavić stežući ga rukom pri korijenu kurca. Njegova kurčina ispunila je moja usta i to je uvjetovalo time da se silno uzbudim. Uživao sam pušeći Dominikov kurac a njegovo tiho stenjanje davalo mi je na znanje kako i on uživa. Nisam ga vadio iz usta ni kada je počeo svršavati... Dijelom sam gustu i ljepljivu spermu uspijevao gutati ali dijelom se sperma iz mojih usta ipak cijedila po njegovom kurcu.



I dalje sam klečao na podu brišući usta rukom. Dominik se ustao rukama pridržavajući rubove svojih hlača. Stajao je iznad mene i gledao me sa smiješkom na usnama.

-Dobra si ti kujica.- Rekao je i opalio mi pljusku kurcem po ustima.

Otišao je u kupaonicu, istuširao se a potom bez riječi sjeo u auto i otišao.

Vratio se dobrano iza ponoći. Nije, kako sam očekivao, otišao k mami u spavaću sobu već je prespavao na kauču u dnevnom boravku. Dakle svađa je uistinu bila žešća nego sam mislio i njihov odnos se nije popravio.



Mama je ujutro ustala i otišla na posao ne osvrnuvši se na Dominika koji je još uvijek spavao na kauču. No čim je zatvorila ulazna vrata iza sebe vrata moje sobe su se otvorila. Podigao sam glavu i ugledao Dominika. Još je jednom iz opreza pogledao prema ulaznim vratima i uvjerivši se kako je mama uistinu izašla prišao je mom krevetu. Pomilovao me po kosi rekavši:

-Kujice, pojebat ću te u to slatko dupence.- Gurnuo je ruku ispod plahte i uhvatio me rukom za guzu. Ja sam šutio ne znajući uopće kako reagirati i što reći.

-Reci kujice, oblačiš li često na sebe mamine gaćice, haltere, čarape, ha?-

Zacrvenio sam se jer to je bila istina i to sam redovito činio. Oblačio sam mamino rublje na sebe mada sam imao i nešto svojeg kojeg sam potajice pribavio.



-Idemo, dođi!- Rekao je Dominik i ustao s kreveta.

-Kamo?- Pitao sam iako sam naslućivao odgovor.

Primio me za ruku i povukao iz kreveta. Držeći me za ruku uveo me u spavaću sobu moje mame. Doveo me do ormara i otvorio vrata.

-Lijepo se sredi kujice. Želim te jebati odjevenog u mamino seksi rublje.- Pogledao ja sat na zidu pa rekao kako imam na raspolaganju pola sata, možda malo više.

Izašao je iz sobe i koju minutu kasnije čuo sam brujanje motora auta. Nekamo je otišao a ja sam se iskreno nadao kako će održati obećanje i vratiti se kroz pola sata.



Vratio se kroz nekih četrdesetak minuta. Srce mi je treperilo i bio sam uzbuđen. Čekao sam ga odjeven u mamino seksi rublje, sa štiklama na nogama i našminkan. Bio sam spreman toj rabijatnoj muškarčini dozvoliti da me pojebe kao zadnju kuju.

Njegov zadovoljni izraz lica i široki osmijeh jasno su mi govorili kako je i više nego zadovoljan mojim izgledom. Pitao me gdje je ono ulje kojim sam ga masirao ali ja sam imao nešto bolje. Već davno sam nabavio pravi lubrikant za analni seks i moja guza je bila relativno dobro razrađena jer često sam u nju gurao razne vibratore i umjetne kurčeve.



Dominik se naguzio na krevetu tražeći da mu ližem šupak. Uživao je dok sam mu jezikom obrađivao čmar a rukom mu drkao kurac. Povukao me svojim snažnim rukama na krevet, polegao potrbuške, obujmio oko struka i podigao me malo u zrak... Moćnim kurcem razvaljivao je moju guzu uživajući u mojem vrištanju... Životinjski me izjebao na maminom krevetu, odjevenog u mamino rublje. Ležao sam iscrpljen dok mi se iz guze cijedila njegova sperma. Ništa nije govorio već se ustao izašao iz sobe i nakon nekog vremena opet otišao nekamo svojim autom. Ležao sam još dobrih pola sata prije nego sam se ustao, svukao mamino rublje i poput prebijene i izjebane kuje odvukao u kupaonicu pod tuš.



Ležao sam u svojoj sobi još uvijek pod dojmom onga što se između Dominika i mene dogodilo. Vjerojatno sam na trenutak zaspao jer trgnuo me zvuk vratiju moje sobe koja su se zatvorila. Dominik je prišao krevetu, sagnuo se i poljubio me u usta.

-Što je kujice? Umorna si?-

Smješkao se dok je to pitao a ja sam šutio. Potom mi je rekao kako mu je žao što se moramo rastati. Dodao je kako ide spakirati svoje stvari pa odlazi. Izašao je iz sobe i ja sam tek tada postao svjestan njegovih riječi. Ustao sam iz kreveta i pošao za njim. U veliku torbu pakirao je svoje stvari i mada je bio svjestan moga prisustva nije me ni pogledao.



-Zar uistinu odlaziš?- Pitao sam.

-Jebiga, moram. S tvojom mamom je bilo lijepo dok je trajalo.-

-A sa mnom?- Pitao sam.

Tek tada me pogledao pa mi kazao kako me vjerojatno ne bi još pojebao da nije bio siguran u svoj odlazak. Želio je to učiniti za rastanak. Sada nisam bio siguran da li je to uistinu želio ili je to učinio kako bi se osvetio mojoj mami, no nisam ga to želio pitati. Umjesto toga pitao sam ga kamo ide i što će raditi.



Kazao je kako je unajmio jedan kafić i kako će stanovati u malom stanu koji se nalazi iznad kafića. Bilo mi je žao jer nisam želio da ode i jer sam se nadao kako je seks sa mnom nešto više od puke osvete mojoj mami. Valjda su se moji osjećaji odražavali na mom licu jer pogledao me i rekao kako mu je žao što odlazi zbog mene. Dodao je kako me žali i ne čekajući moje pitanje zašto me žali nastavio je:

-Žalim te jer ti izgledaš kao žena, osjećaš se kao žena i volio bi biti žena a okolina te ne shvaća i ne prihvaća, pa čak ni tvoja mama. Jel tako, jesam li u pravu?-



Da, bio je jebeno u pravu. Pognuo sam glavu i zamalo zaplakao. Trgnuo sam se jer nisam bio siguran da sam dobro čuo ono što je potom rekao.

-Pođi sa mnom!-

Gledao sam u njega još uvijek ne vjerujući svojim ušima.

-Da, pođi sa mnom. Živjet ćeš sa mnom i možeš se odijevati kao žena, šminkati kao žena i živjeti kao žena. Idemo na drugi kraj grada i tamo te nitko ne poznaje a osim toga možeš u kafiću povremeno raditi kao konobar, odnosno konobarica. Ovisi samo tebi.-



Pitao sam ga misli li to što je upravo izgovorio ozbiljno.

-Volio bi imati jednu takvu podatnu kujicu kakva si ti. Dakle, ozbiljan sam i nadam se da ti neće smetati što ću te tretirati kao svoju kuju, a to podrazumijeva i vođenje na uzici.-

Bio je ozbiljan dok je to govorio i znao sam da to ozbiljno misli ali nije mi smetalo. Brzo sam donio odluku kojom ću iz korijena promijeniti svoj život. Spakirao sam svoje stvari i odlučio poći s Dominikom.



Tek navečer nazvao sam mamu i objasnio kako stvari stoje. Bila je ljuta kao ris. Iako ništa nije konkretno pitala niti sam joj ja išta konkretno objašnjavao dobro je znala zašto sam otišao s Dominikom. Znala je da je veza između Dominika i mene nešto više od običnog prijateljstva i znala je da ću ja zamijeniti nju i biti njegova ljubavnica. Trebalo joj je nekoliko dana da stvari prihvati onakve kakve jesu i pomiri se s mojom odlukom. Ipak sam bio punoljetan i odluke o načinu svog života mogao sam donositi sam.



S mamom sam se našao nakon petnaestak dana. Sjeli smo u jedan kafić u centru grada i naručili piće. Djelovala je smireno a tako je i nastupila prema meni iako sam se plašio njene reakcije. Priznala je kako je predugo zanemarivala činjenicu da sam ipak više žensko nego muško ali nadala se da će se nešto promijeniti mada nije znala što. Nije me željela ništa pitati o detaljima života s Dominikom ali rekla mi je kako će me zasigurno Dominik odbaciti kada me se zasiti.

-Kada se to dogodi vrati se kući.- Rekla je.

Bila je spremna pomoći mi u traženju posla ili nastavku školovanja ako to budem želio. Bila je voljna podići i kredit te mi kupiti mali stan ukoliko budem želio živjeti sam. Nakon toga rastali smo se ali i dalje smo se redovito čuli jer često me zvala na mobitel.



Život s Dominikom bio je vrlo buran, da se tako izrazim. Uistinu bi me znao voditi na uzici kao kujicu i to ga je jako zabavljalo i uzbuđivalo. U seksu je bio nezasitan i gotovo da nije prošao dan a da me ne pojebe u guzu. Nije se trudio biti nježan, naprotiv. Bio je najčešće vrlo brutalan i grub ali nije mi smetalo. Ponekad bi me vezao a volio me i ispljuskati po dupetu. Bio je opsjednut mojom guzom i često je prilikom jebanja tražio od mene da mu na pitanje; Kome pripada ova guza, odgovorim, tebi!


Nije bila rijetkost da mi tijekom radnog vremena u kafiću prišapne na uho kako jedva čeka da se gosti raziđu pa da me natakne na svoj kurac. I bivalo je tako. Nije čekao da se popnemo gore u stan već bi me pojebao tu u kafiću i to najčešće na biljarskom stolu. Volio je da se obučem kao žena, našminkam i da tako odjeven s njim odem u grad. I mene je to uzbuđivalo jer izgledao sam i osjećao se kao žena a nitko nije ni slutio da između nogu umjesto pičkice nosim kurac.

Volio je i seks na otvorenom i to ga je posebno rajcalo. Nataknuo bi me na kurac negdje u haustoru ili na nekoj klupi u parku. Mali problem je što voli kartati za novac. Često dobiva ali ponekad i gubi. Događalo se da njegov dug platim ja i to tako što bi popušio kurac onome ili nekolicini njih. Nisam se protivio mada mi to i nije bilo po volji ali Dominiku za ljubav bio sam spreman i na takve stvari. On je bio taj koji me prihvatio takvog kakav jesam i on mi je omogućio, ili možda reći pretvorio, u ženu a to sam oduvijek i htio biti.



Početak ljeta značio je i zatvaranje kafića na neko vrijeme radi godišnjeg odmora. No Dominik je rekao kako mu se na moru ukazao dobar posao koji ne želi propustiti. Nažalost mene ne može povesti sa sobom. Tako je rekao a ja ništa nisam pitao jer da je htio sam bi mi rekao razlog. Živim u stanu iznad i čekam. Čujemo se telefonom i jedino što znam je to da će početkom idućeg mjeseca kafić proraditi a poslove će voditi njegov prijatelj zvani Ringo. Tako će biti dok se on ne vrati. Što će i kako će biti kada se Dominik vrati ne znam.



Ringo je jedan od rijetkih koji zna za mene i to da nisam pravo žensko. Ponekad prespava u stanu a ja se nisam protivio kada je poželio spavati u mom krevetu. On kaže kako se Dominik ne bi ljutio te kako je već ranije Dominik naumio dijeliti me s njim. Ne znam ali nadam se da je Ringo u pravu.

Iako znam kako će, prije ili kasnije, moja veza s Dominikom doći do svog kraja nisam tužan zbog toga. Bez obzira na sve njegove mane i činjenicu da je sa mnom postupao kao sa svojom kujicom, a tako me i nazivao, zahvalan sam mu jer omogućio mi je da budem ono što želim i što osjećam da jesam. Iako sam ovo pisao u trećem licu jednine muškog roda sada se uglavnom oslovljavam kao žena. Možda jednog dana promijenim i spol. Sve češće razmišljam o tome. Transrodne osobe poput mene još uvijek su podložne diskriminaciji i šikaniranju svake vrste, stoga bi željela to izbjeći i živjeti normalno. 

Nema komentara:

Objavi komentar