Popularni postovi

19 ožujka, 2018

Velika kurčina mladog dečka u mojoj guzi


Valjda su svi u kvartu, a i šire, znali da sam ja Ozrenova kuja i da me on redovito guzi. Naime, bila je javna tajna da je Ozren osoba biseksualne orijentacije. Rano se oženio, s jedva navršenih 20 godina da bi se već nakon godinu i pol provedenih u braku rastao.

Njegova, sad već bivša supruga, osobno je potvrdila ono o čemu se ionako potajice govorilo. To kako Ozren voli seks sa ženama ali i s muškarcima. Nakon rastave Ozren je završio u zatvoru gdje je proveo nešto više od godinu dana. Razlog je bio, barem koliko sam ja čuo, šverc s auto dijelovima koji su bili ukradeni. On osobno nije krao automobile ali sudjelovao je u preprodaji auto dijelova.

Bez obzira što je bio biseksualac Ozren nije bio predmet zajebancije lokalnih mangupa i to iz jednostavnog razloga. Bojali su ga se. Ozren je bio vrlo opasan tip. Svojevremeno je trenirao kick boks i neko vrijeme je radio po nekim klubovima kao izbacivač iliti redar.

Ja sam za razliku od njega uvijek bio na meti verbalnih pa u nekoliko navrata i fizičkih nasrtaja. Nazivali su me pederom, pederkom, pederčićem, homićem… i u samom kvartu nisam ni sa kim uspostavio neki prisniji odnos. A onda se u mom životu pojavio Ozren.

Ja sam živio sam s majkom. Otac nas je davno napustio a mama se nakon toga udala pa opet razvela. Ozren je neko vrijeme bio mamin ljubavnik. Tako smo se upoznali i zbližili. Još dok je jebao moju mamu Ozren i ja započeli smo seksualnu vezu.

Sviđao mi se Ozren. Imponiralo mi je što je, mogu to tako reći, postao moj zaštitnik. Iako me barem dva do tri puta tjedno jebao u guzicu istovremeno je održavao veze i s nekim djevojkama. Nije mi to smetalo a osim toga na to nisam mogao ni utjecati.

Ozren je na katu kuće u kojoj je živio njegov stric imao svoju sobu s malom kupaonicom i toaletom. No u toj kući nije živio. Živio je u malom stanu kojeg je naslijedio od bake. U tu kuću, tj. na kat kuće u svoju sobu dovodio bi mene i to isključivo onda kada bi me želio pojebati.

Nije bio u dobrim odnosima sa stricem koji je s obitelji živio u spomenutoj kući. No kako je na dio kuće pravo polagao i Ozrenov otac stric ga nije mogao spriječiti da dođe kada to poželi. Zbog loših odnosa Ozrenov stric napravio je poseban ulaz u kuću. U kući su živjela i dva stričeva sina. Bili su to klinci koji još nisu stekli punoljetnost. Za razliku od strica oni su s Ozrenom bili u dobrim odnosima.

Kada bi me Ozren odvodio na kat kuće ta dva klipana smijuljili su se i dobacivali lascivne komentare. Naime jako dobro su znali zašto idemo na kat kuće u Ozrenovu sobu.

To što sam se ja volio odijevati i šminkati kao žena Ozrenu nije smetalo. Štoviše volio me jebati tako odjevenog. Jednom prilikom jedan od stričevih sinova pitao je Ozrena bi li me i on mogao poševiti. Ozren ga je pogledao, zažmirio na jedno oko pa ga pitao koliko godina ima. Dečko je odgovorio kako će kroz desetak dana navršiti osamnaest godina. Potom me Ozren pljusnuo po guzici rekavši mu kako ću mu ja biti poklon za osamnaesti rođendan.

I bilo je tako. Na sam rođendan stričevog sina, koji se zvao Želimir, Ozren me odveo na kat u svoju sobu. Rekao mi je neka se lijepo uredim i našminkam. Bio sam našminkan, odjeven u seksi rublje, crne čarapama rublje i sa štiklama na nogama  kada je Želimir pokucao na vrata.

Želimir koji je tog dana navršavao osamnaest godina. Ozren ga je pustio u sobu i rekao mu neka se skine. Tada sam shvatio kako je Ozren uistinu ozbiljno mislio kada je rekao da ću Želimiru ja biti poklon za osamnaesti rođendan. I bio sam.

Ostao sam doslovno frapiran vidjevši koliku veliku i moćnu kurčinu ima taj balavac koji je imao jedva osamnaest godina. Bila je to prava mrcina od kurca. Ozren je sjeo u fotelju, natočio si piće i zapalio cigaretu. Naredio mi je da se malo pozabavim Želimirovom batinom. Želimirov kurac još nije bio skroz dignut a već je bio toliko velik da sam prema tom kurcu osjetio strahopoštovanje.

Nisam imao nekog izbora nego se spustiti na koljena i i strpati taj veliki kurac u usta. Kurac tog mladog dripca bujao je poput kvasca. Bez obzira što sam unaprijed obilno podmazao šupak pa kada sam se okrenuo i zauzeo pozu kuje a taj veliki kurac počeo je prodirati u moje dupe doslovno sam zaurlao i činilo mi se da ta ogromna batina nikada neće ući do kraja… Imao sam osjećaj, ne da me jebe, već kao da me nabija na kolac.

Rukama sam se odupro o zid i iskolačenih očiju cvilio poput prave kuje dok je kurac tog napaljeng klinca prodirao u moje dupe. Zamolio sam ga stane… Usta su mi bila suha i trebalo mi je vode. Ozren mi je donio čašu hladne vode koju sam iskapio. Želimir je bio nestrpljiv… Želio je nastaviti s jebanjem.

Ovaj put legao sam na leđa a mali i napaljeni deran nastavio je prodirati u mene. Svršavao je u mojoj guzi dugo i obilno. Guzu mi je napunio spermom do vrha. Dok sam drhtavih nogu išao prema kupaonici sperma mi se iz guze cijedila niz noge po čarapama.

Istuširao sam se i pribrao. Vratio sam se u sobu a malog derana s velikim kurcem više nije bilo. Otišao je.
-Razvalio te mali, ha?- Rekao je uz sarkastičan osmijeh na licu Ozren.
Šutio sam jer što bi trebao reći. Uistinu me ta mlada i napaljena mrcina razvalio svojom ogromnom kurčinom.

Moram naglasiti kako mi je Ozren zaprijetio i rekao kako se nikada ni sa kime ne smijem jebati osim kada mi on to dopusti odnosno to zatraži od mene. Poštivao sam tu njegovu naredbu iako su neki njegovi znanci pokazivali interes za mene i to baš oni koji su me prije veze s Ozrenom znali vrijeđati pogrdnim imenima i nazivima.

U početku sam pušio kurac i primao kurac u guzu isključivo od Ozrena. No kako je vrijeme odmicalo sve češće se događalo da me doslovno da na korištenje nekom od svojih prijatelja ili znanaca. Ponekad bi me jebali zajedno, Ozren i taj njegov znanac, a ponekad sam se morao pojebati i s dvojicom koje gotovo da i nisam, ili ih uopće nisam, poznavao.

A onda se Ozren zaposlio kao kamionđija pa je je često bio odsutan, tj. na putovanjima. I baš jednom takvom prilikom kada je Ozren bio na putu dogodilo se da me već spomenuti Želimir s još dva svoja prijatelja doslovno odvuče u kuću jednoga od njih. Presreli su me na ulici i ugurali u automobil. Odvezli su me u kuću, kako rekoh, jednog od njih. Natjerali su me da obučem čarape, haltere, grudnjak i da se našminkam. Pritom su me išamarali i zaprijetili mi žešćim batinama ako ih ne poslušam.

Nisam imao namjeru pristati ali njih trojica su bili jači od mene i, kako rekoh, zaprijetili su mi batinama. Rublje koje sam obukao na sebe pripadalo je sestri tog Želimirovog prijatelja. Doslovno su se iživljavali na meni nekoliko sati. Pljuskali su me guzici, natezali su mi bradavice, tjerali me da gutam spermu… Jebali su me u guzicu naizmjence…

Kada se nekoliko dana kasnije Ozren vratio s puta šutio sam. Nisam mu želio ništa govoriti o tom nemilom događaju. No Ozren je saznao i to stoga jer se jedan od te trojice negdje pred nekim izlanuo. Ozren je bio ljut kao ris. Optuživao me kako sam ja krivac i kako sam zacijelo htio seks s tim klincima jer mi se svidio Želimirov veliki kurac. Pokušao sam mu objasniti kako sam u stvari bio silovan, odnosno, prisiljen na seks s njima.

Nije mi vjerovao i to, kako je rekao, stoga što mu to nisam ispričao osobno već sam mu to prešutio. Stoga me odlučio kazniti. A o tome kako me kaznio napisati ću u idućoj priči. Reći ću samo da je vrhunac kazne bio taj da sam u guzicu morao primiti dva kurca istovremeno. No, kako rekoh o tome u idućoj priči.

-Irfan-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 

Nema komentara:

Objavi komentar