Popularni postovi

22 rujna, 2017

Nazivao me kujom, droljom... i brutalno kažnjavao za svaku sitnicu



Armando je uvijek i bez problema pronalazio razlog kako bi me kaznio. U samom početku naše veze te kazne su bile relativno blagog oblika i svodile bi se na pljuskanje po guzici no onda je pljuskanje po mojoj guzi već postala uobičajna i gotovo normalna pojava a kažnjavanje se drastično promijenilo ili preciznije rečeno pojačalo… Postalo je čak ekstremno. To što me je nazivao kujom, droljom, kurvetinom postalo mi je posve normalno ali...



A razlozi zbog kojih bi me kažnjavao bili su različiti i često puta vrlo banalni ali njemu dovoljni da se doslovce iživljava na meni. Ja priznajem da imam izraženu mazohističku crtu i da me privlače strogi i dominantni muškarci a Armando je bio baš takav tip muškarca, barem mi se tako činilo.



Kažnjavao bi me zbog toga jer nisam mogao doći kada je on to od mene zahtijevao. Nije ga zanimalo što bi imao neodgodive obaveze ili bi morao ostati dulje na poslu. Svejedno bi me kaznio. Ako to nije bio razlog onda bi razlog bio taj što sam kavu koju bi mu skuhao premalo zašećerio, ako ne premalo onda prejako. Kažnjavao bi me ako bi mu natočio pivo a u čaši bi bilo previše pjene… Kažnjavao bi me ako ni zbog čega drugoga a ono zbog toga što sam stavio plavu a ne crnu ili crvenu periku kao da sam mu ja mogao čitati misli. Kažnjavao bi me i zbog toga što bi procijenio da sam se predugo zadržao u kupaonici gdje bi se preodijevao u žensko seksi rublje i šminkao se…



Npr. naredio bi mi da stanem leđima okrenut ka zidu sobe i da ruke stavim na glavu. Prišao bi mi i prstima mi brutalno zavrtao bradavice na sisama. Bol bi postala nepodnošljiva i naprosto bi morao otvoriti usta i vrisnuti što bi on iskoristio na način da mi pljune ravno u usta.



Nakon toga morao bi se okrenuti i sada bi leđima bio okrenut njemu. Slijedilo bi neizostavno pljuskanje po guzici. Neki puta to bi činio dlanom ruke a sve češće bi to činio u kombinaciji svog kožnatog remena s hlača i dlanom ruke. Nakon toga morao bi se okrenuti prema njemu i kleknuti ali ruke sam i dalje morao držati na glavi.



Iz gaća bi, ukoliko već nije bio gol, izvukao svoj veliki kurac i njime bi me išamarao po licu. Potom bi mu morao lizati šupak što ga je činilo posebno sretnim. Tada bi se morao naguziti a on bi mi raširio guzove i nekoliko puta pljunuo ravno u šupakdajući i time na znanje da sam njegova pokorna kuja, kako je on to govorio. 



Slijedio bi odlazak u kupaonicu gdje bi morao ući u tuš kadu rukama se osloniti na zid i naguziti se. Popišao bi se po mojoj guzici i tek tada bi slijedilo jebanje. Ponekad bi me jebao odmah tu u tuš kadi… Ponekad bi se morao rukama osloniti o rub wc školjke i naguziti se a on bi me jebao trudeći se da mi glavu gurne što dublje u wc školjku.



Redovito je svršavao i spermom punio moju guzicu nakon čega bi se vratio u dnevnu sobu a ja sam mu morao skuhati kavu i natočiti piće.  Imao sam obavezu sjediti na podu ispod njegovih nogu… Piće, a to bi bilo najčešće pivo ili vino prolijevao je po svom kurcu i nogama. Jezikom sam skupljao tekućinu trudeći se da što manje pića završi na tepihu sobe. O količini pića prolivenog po tepihu ovisila bi kazna koja bi me čekala prilikom idućeg susreta.  Morao sam mu lizati i sisati prste na nogama… a ako nije bio zadovoljan opet bi me kurcem išamarao po licu i ustima.



Jednom tjedno imao sam zadatak pospremiti i počistiti njegov stan i to odjeven kao seksi sobarica. Pogađate, ukoliko ne bi bio zadovoljan načinom na koji sam mu očistio stan slijedila bi kazna, a to je bilo gotovo uvijek.

 

Nadalje, uvijek sam morao biti uredno izbrijan oko kurca i jaja. Ako bi uočio da nisam svježe izbrijan opet bi me kaznio.

Dobro, podnosio sam sve to do trenutka kada u stan nije pozvao desetak svojih prijatelja i znanaca koji su se ispišali i izdrkali po meni a barem polovica njih je bila u pijanom stanju. Tada sam odlučio prekinuti taj naš odnos ali to nije išlo baš lako, no o tome u jednoj drugoj priči.

-Domagoj-








Nema komentara:

Objavi komentar