Popularni postovi

28 siječnja, 2017

Brutalna redaljka na fukodromu (drugi dio)


Trgnuo sam se na zvuk motora jakih motocikla koji su se očito dovezli do samog ulaza u kuću. Najradije bi vrišatao od muke a nisam imao mogućnost uzmaka. Tri muškarca u kožnim jaknama od kojih su dvojica držali kacige ispod ruku ušli su u kuću. Ugledavši me odmah su krenuli s lascivnim komentarima na moj račun.
Jedan od njih prišao mi je i krenuo me obilaziti odmjeravajući me pogledom od glave do pete.
-Znači to je tvoja kuja koju jebeš u guzicu! Dobra je kuja, dobra!- Komentirao je a ja sam naravno šutio.

Sjeli su za stol a moje je bilo da ih poslužim jelom i pićem. Kada su prionuli jelu mene je Igor poslao u drugu sobu rekavši mi da malo sredim šminku i budem tamo dok me ne pozove. Shvatio sam kako ne žele da čujem o čemu će razgovarati. Od te trojice dvojica su bili otprilike istih godina kao i Igor dok je treći bio znatno mlađi od njih.

Nakon nekih pola sata Igor me pozvao da im se pridružim. Morao počistiti stol te skloniti tanjure i ostatke hrane. Potom sam iz hladnjaka izvadio rashlađeno vino i natočio im u čaše. Svo vrijeme dok sam hodao oko velikog i masivnog stola njih trojica koristili su priliku kako bi me dirali po nogama ili hvatali za dupe. Ispod oka sam pogledavao Igora nadajući se kako će me uzeti u zaštitu no on je mirno sjedio pušeći cigaretu.

Tada mi je dozvolio da uzmem stolicu i sjednem pored njega. Pričali su o motociklima i nekim drugim stvarima nekoliko minuta a onda je jedan od gostiju pitao Igora zašto i meni ne dozvoli da probam malo vina.

- Nema problema.- rekao je Igor. Ustao je sa stolca pa uzeo praznu čašu i u nju natočio vino. Raskopčao je hlače pa izvukao svoj kurac. Kurac je namočio u čašu s vinom pa se okrenuo k meni rekavši mi da mu poližem kurac. Nekoliko puta je umakao kurac u vino i davao mi ga na lizanje uz odobravanje i smijeh prisutnih muškaraca. Nakon toga dozvolio mi je da popijem vino iz čaše u koju je namakao kurac.
-Sad je vrijeme da nakon pića malo i pušiš.- Rekao je Igor.
Rukom me je primio za vrat i povukao me prema dolje bliže svome krilu. Ostala trojica glasno su se cerekali a ja sam pušio Igorov kurac.

Potom je odmaknuo moju glavu izvukavši kurac iz mojih usta.
-Idemo! Popni se na stol.-
Držeći me za ruku pomogao mi je da stanem na stolac pa se popnem na stol.
-Sad se spusti na koljena i naguzi se.- rekao je Igor.

Oslonio sam se na laktove te isprćio dupe u zrak.
-Jebat će me pred ovom trojicom manijaka. Užas!-
Mislio sam u sebi i osjećao se grozno, posramljeno i jadno ne znajući što me tek čeka. I pojebao me na oduševljenje trojice prijatelja. Jebao me usput me svako malo pljuskajući po guzovima.
Dio sperme ispraznio je u mojoj guzi a dio je prosipao po mojim guzovima da bi onda tu spermu razmazao kurcem.

Posramljen i ponižen uz njegovu pomoć spustio sam se sa stola i poravnao haljinu. Nadao sam se kako je to bilo to i kako je ovom predstavom, za prijatelje, igra završila... Ali grdno sam se prevario.

Nema komentara:

Objavi komentar