Popularni postovi

26 svibnja, 2018

Mamin ljubavnik prisiljava me na bizarne igre


Mnogo toga se promijenilo od onog dana kada je moja mama u kuću dovela svog ljubavnika Brunu. Moja mama bila je samohrana majka kojoj je moj tata sve do moje punoljetnosti plaćao alimentaciju ali svog oca koji je zasnovao novu ili drugu obitelj vrlo rijetko sam viđao.

Mama je radila po dva posla. Imala je posao činovnice u jednoj firmi gdje je redovito primala plaću ali ta plaća nije bila nešto posebno pa se stoga radila razne druge poslove. Trebalo mi je dosta vremena pa da shvatim kako mama koja je davala oglase za pospremanje stanova, glačanje i pranje rublja u stvari uz taj posao pruža i seksualne usluge samcima koji su za te njezine dodatne seksualne usluge bili spremni platiti.

Još kao klinca u pubertetu počele su me privlačiti mamine gaćice, halteri, grudnjaci, haljine, čarape… Kako je rijetko bila kod kuće počeo sam odijevati njezino rublje i shvatio da me to uzbuđuje. Najprije sam se šminkao i na sebe oblačio njezine stvari a nakon nekog vremena shvatio sam kako me uzbuđuje činjenica da sam se pronašao u ulozi žene i da je to ono što volim.

Mama je, kako rekoh puno radila, i rijetko je bila kod kuće. Kako sam bio takav kakav jesam shvatio sam da me više privlače muškarci od žena. Štoviše imao sam nekoliko djevojaka kojima sam bio privlačan ali ja u odnosu s njima nisam osjećao apsolutno nikakvo uzbuđenje i u nekoliko navrata osramotio sam se jer nisam uspio postići erekciju i ostvariti seksualni odnos.

No da skratim priču… Svojevremeno sam u Botaničkom vrtu grada Zagreba upoznao jednog šezdeset godišnjaka i ta osoba je bila ta s kojom sam ostvario svoje prvo homoseksualno iskustvo. S njim sam se viđao gotovo godinu dana a on me opet upoznao s nekoliko svojih prijatelja koji su me također guzili i kojima uopće nije smetalo to da budem odjeven i našminkan kao djevojka ili žena što je i meni odgovaralo.

No to bi sad bile priče svaka za sebe ali u kontekstu ove priče to sad nije bitno a u konačnici produljilo bi priču u tolikoj mjeri da bi to malo predugo trajalo. Stoga se vratimo na moju mamu i njezinog ljubavnika Brunu.

Bruno je mlađi od moje mame a osim toga meni osobno od samog početka uopće se nije nešto posebno svidio. Djelovao je arogantno, bahato i drsko. Drugog objašnjenja nisam imao osim toga da je vjerojatno dobro ili jako dobro jebao mamu pa je eto pala na njega i zaljubila se.

Bruno je radio kao konobar u jednom kafiću i nije imao neku posebno veliku plaću pa je manje-više živio na teret moje mame. No mama je doslovno poludjela za njim a ja se u njihovu vezu nisam želio miješati.

Kako je vrijeme odmicalo meni osobno Bruno se sve više sviđao. Bio je nekonvencionalan, pomalo otkvačen i sa mnom je ostvario i više nego dobar odnos. Čak mi se s vremenom počeo sviđati.

No nisam računao da je Bruno jedan pokvarenjak koji je iskoristio priliku da prekapa po kući i otvara ormare i ladice pa između ostaloga i moje. Naravno, činio je to kada mame a ni mene nije bilo kod kuće.

Tako je razotkrio i moju tajnu. Pronašao je žensko erotsko rublje, haltere, štikle, šminku ali i neke fotografije za koje sam mislio kako ih nikada nitko neće pronaći. No Bruno ih je, između ostaloga, pronašao. Inteligentan kakav jest zbrojio je dva i dva i shvatio je tko sam i što sam.

Uopće se nije trudio biti diskretan i moj privatni i osobni život ostaviti samo meni. Otvoreno i bez uvijanja rekao mi je kako zna da sam transvestit i kako me želi vidjeti u tom i takvom izdanju. A ja u konačnici nisam imao ništa protiv. Napisao sam kako mi se Bruno počeo sviđati i sad kada me stavio gotovo pa pred svršen čin pristao sam. Našminkan i u seksi čarapama s perikom na glavi privukao sam njegovu pozornost i mada sam se plašio njegove krajnje negativne reakcije on je pokazao interes za mene. Ukratko rečeno Bruno i ja od tog dana započeli smo svoju seksualnu vezu mojoj mami iza leđa.

Mamin ljubavnik jebao me u guzicu i pušio sam mu kurac kada god bi nam se za takvo što ukazala prilika. Jebao je mene i moju mamu a mama o tome pojma nije imala. Trajalo je to izvjesno vrijeme a onda su se počele događati stvari koje me barem u početku nisu veselile.

U ovoj priči opisati ću samo jednu od njegovih bizarnih želja i igrica koje sam na njegov zahtjev morao izvršavati a njega su te i takve bizarne igre uzbuđivale i veselile. O nekim drugim sličnim igricama pisati ću možda u nekoj od idućih priča.

Bruno bi me odvezao u neki šumoviti predio izvan grada. Vrlo brzo sam shvatio kako je sve unaprijed dogovorio jer bi se odmah, čim bi ugasio motor svog automobila, iz nekoliko drugih automobila koji su bili parkirani blizu počeli izlaziti muškarci. Neki bi se pojavili iz šumovitog dijela gdje bi čekali naš dolazak.

Bruno me izveo napolje nakon što bi se našminkao i naredio mi da se skinem. Naravno, ispod standardne odjeće na sebi bi imao žensko erotsko rublje. Dakle samo u čarapama, našminkan i u štiklama uzeo bi me za ruku i odveo do nekog drveta u blizini. Ponekad bi se našli na mjestu gdje se nalazila kakva klupa ili stol koji bi koristili šetači i izletnici.

Morao sam se naguziti a Bruno bi mi rukama raširio guzove pa pljunuo u šupak dva ili tri puta. Potom bi mi u guzicu ugurao srednji prst. Učinio bi to samo stoga da dodatno narajca muškarce koji su nas okruživali. Ostavio bi me u tom položaju pa iz automobila izvadio limenku piva i promatrao.

Muškarci koji su stajali iza mene raskopčali bi hlače te iz gaća izvukli svoje kurčeve. Nije im bilo dozvoljeno dirati me ni na koji način i jedino je drkanje dolazilo u obzir. Gledali bi moju guzu i drkali te bi jedan po jedan po mojim guzovima špricali spermu. Ponekad bi mi Bruno raširio guzove dozvolivši im da me spermom zašpricaju po šupku. Muškarci bi spremili svoje kurčeve u gaće i čekali bi da me i posljednji spermom zalije po guzici ili šupku.

Finale je bilo uglavnom takvo da bi Bruno odbacio limenku ispijenog piva pa bi izvadio svoj kurac te mi se popišao po guzovima i šupku uz obrazloženje kako mora isprati svu tu spermu. Uglavnom većina okupljenih drkadžija čekala je taj trenutak i to Brunino pišanje po mojoj guzi pričinjavalo im je dodatno zadovoljstvo.

Kako je vrijeme odmicalo Bruno je otišao i korak dalje. Nekolicini muškarca koji su bili gotovo redoviti gosti na tim seansama dopustio bi da me također svojom mokraćom zaliju po guzi.

S tom bizarnom igrom prestali smo, barem na neko vrijeme, onog trenutka kada su se među prisutnim muškarcima pojavila dvojica koji su bili poprilično nabrijani i nisu se željeli zadovoljiti samo drkanjem. Željeli su me jebati što Bruno nije dopuštao.
Počelo je s verbalnim prepucavanjem jer su oni bili spremni ponudiiti i novac. Bruno nije pristajao a ni meni sad više sve to nije bilo nimalo zabavno. Vjerojatno bi došlo i do fizičkog okršaja da se u sve nisu umiješali ostali muškarci koji su tu bili prisutni. Uvjeren sam kako bi se sve to skupa loše završilo po Brunu ali i po mene.

Kažem, prestali smo s tim izletima u šume i parkove ali Bruno je vrlo brzo smislio novu igru. No o tome ću pisati u nekoj od idućih priča. Jednog dana kada Brune nije bilo kod kuće mama me pozvala u kuhinju rekavši kako sa mnom mora ozbiljno porazgovarati. Pretrnuo sam od straha jer prvo što sam pomislio bilo je kako je mama nešto saznala i kako zna za vezu Brune i mene. Međutim prevario sam se. Mama mi je tom prilikom priopćila kako su se ona i Bruno odlučili vjenčati te se nada i vjeruje kako ja nemam ništa protiv toga.

Naravno, rekao sam kako nemam ništa protiv i kako je to isključivo njihova stvar. S jedne strane laknulo mi je jer sam se uvjerio da mama pojma nema ali s druge strane počelo me brinuti sve ono što će Bruno smisliti i na kakve će me bizarnosti tjerati da ih njemu za ljubav činim.

-Branimir-

-ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na: FACEBOOK TWITER VKONTAKTE 
Ili dolje kliknite na google+ 
  

Nema komentara:

Objavi komentar