Popularni postovi

28 siječnja, 2017

Brutalna redaljka na fukodromu (treći dio)

Natočio sam im još vina u čaše i opet onako mokre guze sjeo pored Igora. Nakon nekih petnaestak minuta Igor mi je rekao kako je sad vrijeme za tuširanje. Uzeo me ispod ruke i poveo prema kupaonici. U prvom trenutku ništa mi nije bilo jasno... Dodatno me zbunilo što su i ostala trojica ustala od stola i krenuli za nama.

Igor i ja prvi smo ušli u kupaonicu a trojica njegovih prijatelja ušli su za nama.
-Ulazi u kadu.- Naredio mi je Igor.
Iznenađeno sam ga pogledao ali on me je držeći za ruku drugom rukom gurao u leđa prema kadi.
Držeći se za njegove ruke, onako odjeven, ušao sam u kadu i legao, kako je to Igor tražio od mene.

U elegantnoj haljini, s čarapama na sebi i obuven u štikle ležao sam u kadi sad shvačajući što su naumili. Njih četvorica stali su uz sam rub kade, otkopčali hlače pa izvukli kurčeve... Krenulo je grupno tuširanje. Sva četvorica pišali su po meni. Zalijevali su me mlazovima svoje mokraće od pete do glave.

Kada su završili onako posve mokrog izvukli su me van iz kade. Mislio sam kako je sad napokon gotovo ali opet sam se prevario. Takvog zalijanog mokraćom izveli su me van na dvorište. Osim dva motocikla uz njih je bio parkiran u automobil marke Audi. Igor je otvorio stražnja vrata kombija i ugurali su me unutra. Igor je vozio kombi a obzirom da je stražnji dio kombija zatvoren nisam mogao vidjeti prate li nas ona trojica ali prtpostvljao sam kako zasigurno prate i slutio sam da su mi spremili neku veliku gadost.

Stali smo i ja sam opet uz Igorvu pomoć izašao iz kombija. Vezao mi je ruke s prijeda, stavio ogrlicu, i vodeći me poput kuje poveo me neravnom stazom nekih tridesetak metara. Skrenuli smo s tog poljskog puta i došli do jednog drveta. Igor me ostavio kod tog drveta rekavši mi da tu čekam. On se vratio nazad i sjeo u kombi. Upalio ga je, okrenuo se i udaljio.

Sad me uhvatila velika panika. Odjeven poput drolje i temeljito zapišan nalazio sam se u nekoj pustari a pojma nisam imao gdje. Iako mi je Igor naredio da čekam pomislio sam kako bi najbolje bilo da se maknem nekuda ali kuda? Što ako me netko vidi ovakvog vezanog, odjevenog i našminkanog poput žene i k tome skroz mokrog.

I dok sam panično i u teškom strahu razmišljao što učiniti začuo sam brujanje motocikla. Dva motocikla zaustavila su se na stazi. Bili su to Igorovi prijatelji iz kuće. Sjahali su s motora i uz glasni smijeh zaputili se prema meni.
-I kujo, što ćemo sad? Hoćeš da te tu vežemo za drvo i ostavimo ili da te maknemo odavde?-
Promucao sam kako se želim maknuti i to što prije. Njih dvojica opet su se glasno nacerili.

-To košta!- Rekao je jedan od njih. Potom je svukao svoju kožnu jaknu i rasprostro je na travi.
-Klekni i kreni.- Rekao je otkopčavajući šlic na hlačama. To isto učinio je i drugi.
Klečao sam na jakni i naizmjence im pušio kurčeve.
Obilno su me zalili spermom po licu a dijelom su mi svršili i u usta.

Sperme je bilo i po haljini... Odvezali su mi ruke i jedan je uhvatio lanac ogrlice te me poveo prema motociklima. Sjeo sam iza njega i krenuli smo u istom smjeru odakle me Igor doveo. Vozili smo se tristotinjak metara a možda i malo više. S tog poljskog puta skrenuli smo na jedan proplanak okružen šumom.

Tu se nalazio parkiran Igorov kombi i osobni auto onog trećeg, najmlađeg, gosta iz kuće. Motocikle su parkirali uz njih. Iz auta su izašli Igor i vlasnik tog Audija. Taj treći je, kako već rekoh, ujedno bio i najmlađi među njima. Jedva ako je imao dvadesetak godina i ostali su ga oslovljavali s "mali".

Istog trenutka kada sam sjahao s motocikla taj mali je sa stražnjeg sjedala svog auta uzeo deku koju je potom rasprostro po haubi svog auta. Osvrtao sam se oko sebe i vidio da na tom proplanku ima još nekoliko auta u kojima su se, nije bilo dvojbe, nalazili ljubavni parovi.

Najradije bi zaplakao od muke i trenutak je nedostajao pa da počenem preklinjati Igora i moliti ga da me vrati nazad u kuću. U tom naumu prekinuo me jedan od one dvojice na motociklima. Čvrsto i prilično grubo uhvatio me straga za vrat pa doslovno pljusnuo na haubu auta. Rukom me držao za vrat i moje lice bilo je priljubljeno uz deku na haubi tog auta.

Netko mi je zadignuo haljinu iznad bokova... Potom su mi nimalo nježno raširili guzove... Krenulo je kolektivno pljuvanje u moj šupak. A onda je netko rekao:
-Hajde mali... Jebi drolju!-
Vrisnuo sam jer netko, a poslije sam shvatio da je to bio mali, ugurao mi je kurac u guzicu. Stisak ruke oko mog vrata nije popuštao a mali mi je razvaljivao guzu svojim kurcem.

-Dobro mali, sad bi i mi malo jebali.- Rekao je jedan od motociklista. Tek tada je stisak ruke oko mojeg vrata popustio. Mali je izvukao kurac iz moje guze i tada su me doslovno podigli u zrak. Okrenuli su me leđima prema haubi auta i polegli na nju. Jedan od motociklista u ruci je držao nekakvu tubu kreme i njome je mazao svoj kurac. Pružio je tubu drugome a onda nakon što je i on namazao svoj kurac iscijedio je nešto te kreme po mojem već dobrano razvaljenom šupku.

Uhvatio me oko nogu, privukao k sebi i sad sam s nogama na njegovim ramenima primao njegov kurac u guzicu. Jebali su me naizmjence u toj pozi sva trojica. Nakon desetak uboda kurcem u moj šupak jedan bi se sklonio a njegovo mjesto zauzeo bi drugi, pa onda treći... redali su se tako ne mareći za moje bolne jauke sve dok jedan po jedan nisu svršili u mojem dupetu. Igor je sve promatrao sa strane i očito uživao.

Kliznuo sam s haube auta ali nisam bio u stanju stajati na nogama. Sperma mi se iz guze cijedila niz noge koje su drhtale. Naslonio sam lice na deku i osjetio nešto mokro na licu. Shvatio sam da sam licem legao na spermu koja se iscijedila iz moje guze na deku. Nisam se usudio maknuti ruke s poklopca haube jer imao sam osjećaj da ću se srušiti. Uslijedilo je još jedno kolektivno pišanje po mojem dupetu koje je započeo Igor a nastavili i ostala trojica.

Oni su međusobno razgovarali o tome kako bi sad mogli negdje na piće.
-A što ćemo s droljom?- Pitao je netko od njih.
-Drolja neka čeka u kombiju.- Rekao je drugi.
A onda se javio mali i poudio da me on odveze do kuće. Ostalima pa i Igoru bilo je svejedno.

Mali je uzeo deku s haube auta i stavio je na mjesto suvozača. Potom mi je pomogao da uđem i sjednem. Bilo je razumljivo što je stavio deku na sjedalo jer iz guze mi se cijedila sperma a uz to sam bio mokar od pišanja. Ništa nisam govorio ali bio sam zahvalan malom mada sam sad imao novu bojazan.
-Što ako nas zaustavi policija.- Mislio sam.

Na svu sreću bez problema smo stigli do kuće. Znao sam gdje se nalazi ključ pa sam se uz bolnu grimasu na licu odvukao do vrata. Mali me pratio pridržavajući me. Zahvalio sam mu na tome što me dovezao a on je iz džepa jakne izvadio posjetnicu i pružio mi je.
-Ako možda ponekad poželiš sresti se sa mnom na samo nazovi me.- Rekao je.

Uzeo sam posjetnicu i ušao u kuću gdje sam se temeljito istuširao ispravši svu onu spermu iz guzice i ustiju te se oprao od mokraće kojom su me obilno zalili.

Da, bio je to oproštajni seks koji sam zapamtio. Igor mi je poslao samo jedan mail i više mi se nije javljao. U mailu je pisalo:
-Jebiga droljo!
Morala si shvatiti da moje kuje od mene odlaze onda kada im ja to dopustim i kada ja to poželim. U suprotnom prođu isto kako si ti, kurvo, prošla. Ako se poželiš vratiti možeš... ali moraš me lijepo zamoliti i shvatiti da ćeš, ako pristanem, biti kažnjena.

Lijepi pozdrav!
Igor

Ne nije mi više padalo na pamet vratiti se Igoru. Trebalo mi je izvjesno vrijeme da se oporavim od onoga što sam prošao. Iznenadio sam se kada sam nakon više od mjesec dana primio mail od "malog" za kojeg sam tek tada, iz maila, doznao kako se zove Fabijan. Očito da mu je moju adresu na internetu dao Igor. Mali, odnosno Fabijan, pozdravljao me te je čak izrazio žaljenje zbog onoga što mi se dogodilo a u čemu je i on sudjelovao. Dodao je kako bi sa mnom volio otići na piće bez ikakvih obaveza.

Tko zna... Možda i pristanem. Malo se bojim jer tko zna da se iza tog poziva na piće i Fabijanove želje da se zbliži sa mnom ne krije neka gadost koju je zamislio Igor. Inače, sad kada malo bolje razmislim, mali mi se čak i sviđa. Prošao sam što sam prošao ali ipak se i dalje osjećam kao pokorna i podatna kuja. Nakon one brutalne redaljke na haubi auta čak i više nego prije. Tu se ništa nije promijenilo i na kraju krajeva nije ništa čudno da kuje poput mene prođu na način kako sam ja prošao. Budimo realni, dobio sam što sam i tražio. Na Igora i vrijeme provedeno s njim i dalje me podsjećaju probušene bradavice.


Nema komentara:

Objavi komentar