Popularni postovi

24 lipnja, 2017

Nasilnik me brutalno pojebao u guzicu (prvi dio)

Priznajem da je moj najveći problem bio taj što sam se uvijek palio na pomalo rabijatne i izgledom opasne muškarce. I onda mi se dogodilo to što mi se dogodilo.



Posve slučajno zalutao sam u taj periferijski tzv. noćni klub. U stvari znao sam da u taj klub gdje se sviraju cajke, tj, narodnjaci, zalazi moja dobra prijateljica Lidija. Naime ona je tamo bila čest gost. Tih dana tražio sam zdravog i nadasve potentnog mužjaka koji bi me pošteno pojebao u guzicu. Uistinu nisam očekivao da bi na jednom takvom mjestu kakvo je bilo taj narodnjački klub mogao pronaći nekoga za sebe i za svoje potrebe.



Nisam se iznenadio kada sam u tom klubu naletio na Lidiju, u stvari i očekivao sam da ću je tamo sresti. Bila je s nekim svojim društvom ali rado je popiila piće sa mnom na šanku. U jednom trenutku u klub su ušla trojica muškaraca prilično opasnog izgleda. Istetovirani po rukama i mrkih pogleda tražili su slobodno mjesto za sjesti. Istog trena Lidija je doslovno problijedila. Dlanom ruke zaklonila je lice a na moj upit u čemu je problem rekla je kako se svojevremeno zabavljala s jednim od njih, Igor se zvao i bilo je očito da je glavni i da je baš ono, kako se kaže, alfa mužjak.



Lidija je ispila svoje piće i pozdravila me te je napustila klub. Bilo je očito kako joj druženje s tim Igorom nije ostalo u ugodnom sjećanju. Usput mi je rekla kako je taj Igor jako zajeban tip. Grubijan i čovjek koji je proveo pet godina u zatvoru u Lepoglavi. Ne znam zašto ali mene je taj Igor privukao i odlučio sam okušati sreću ne nadajući se da bi od svega toga nešto moglo ispasti.



S čašom vina u ruci prišao sam k njihovom stolu... Osvrtao sam se oko sebe kao da tražim slobodno mjesto za sjesti. A onda sam se obratio njima:

-Oprostite, mogu li sjesti?-

Gledali su me mrko i bez riječi. Od njihovih pogleda prošli su me trnci i podigao sam ruku u znak isprike želeći reći kako nema veze ali tada mi se obratio Igor:

-Sjedi!-

To je zvučalo kao naredba i ja sam sjeo za stol. Sva trojica gledali su u mene i dok su se ostala dvojica nekako cinički cerekali Igor me gledao strogim pogledom i ozbiljna izraza lica.



Sad mi je postalo žao što sam se odlučio igrati s vatrom. Iako me fizički privlačio Igor je ostavljao dojam vrlo zajebanog i opasnog tipa. Sjedio sam i vrpoljio se smišljajući način kako da se što prije ustanem i odem. Češkajući se vrhovima prstiju ispod brade Igor se nagnuo prema meni i pogledao me ravno u oči. Osjećao sam se baš nelagodno ne znajući što napraviti.



-Jesi ti peder,ha?- iznenadio me svojim pitanjem Igor a ostala dvojica glasno su se nasmijala. Progutao sam slinu i nekako promucao kako nisam.

-Podsjećaš me na jednog lika kojeg sam u zatvoru jebao u guzicu.- Rekao je Igor.



Kiselo sam se nasmiješio i ponovio kako nisam peder. Sva trojica bili su pripiti i izgledali su prilično opasno. Kao da su tražili nekakvu gužvu.

-Idemo odavde.- Rekao je jedan od ostale dvojice.

-Idite vi a ja ću popiti još jedno piće s gospodinom.- Rekao je Igor misleći na to kako će sa mnom popiti još jedno piće.



Dvojica Igorovih prijatelja ustala su od stola i cerekajući se krenuli su prema izlazu. Ispio sam svoje piće i rekao Igoru kako bi i ja trebao poći.

-Daj ne seri! Sjedi tu i popit ćemo još jedno piće.- Rekao mi je Igor. Rekavši to pružio mi je ruku rekavši da se zove Igor.

-Drago mi je. Ja sam Valentino.- Odgovorio sam.



Započeo je razgovor sa mnom raspitujući se o tome gdje živim i čime se bavim. Popio sam piće i ispričao se rekavši kako sad zbilja moram krenuti.

-A ti misliš da ću ja doma pješke ili taksijem?- Rekao je Igor.

Shvatio sam kako očekuje da ga povezem u svom automobilu. A što sam mogao? Izašli smo napolje i došli do mog auta. Pitao sam ga gdje stanuje no on je rekao:

-Samo ti vozi.-

Ušli smo u grad i opet sam ga pitao gdje stanuje. Slušajući njegove upute dovezao sam ga u jednu usku mračnu ulicu na periferiji. Ulicu je činio niz malih i starih prizemnih kuća. Rekao mi je da skrenem u jedno mračno dvorište.

-Evo tu stanujem. Hajde idemo na piće kod mene.- Rekao je Igor.

Pokušao sam mu objasniti kako nemam vremena i kako bi rado otišao kući ali on me pogledao na način kao da će me svakog trena udariti. Opet su me prošli trnci od straha i vidjevši da nemam druge alternative izašao sam iz auta.



Ušli smo u prostor koji je trebao biti nešto kao kuhinja. Mali stol i štednjak te četiri stolice bilo je gotovo sve što se u tom prostoru nalazilo. Osim toga tu se nalazio i nekakav stari ormar za kojeg sam kasnije shvatio da služi za spremanje suđa i posuđa. U dvije male i prljave čaše natočio nam je nekakvu rakiju. Ispio je svoje piće a onda se ustao od stola. Priprjetio mi je prstom i naredio mi da se ne mičem i da čekam.



Izašao je iz kuće i vratio se vrlo brzo. U ruci je nosio nekakvu limenu kanticu.

-Čuj Igore, ja bi sad zbilja morao ići.- Rekao sam i ustao od stola.

Opalio mi je takav žestoki šamar da sam istog trenutka sjeo nazad na stolac. A onda me uhvatio ispod nadlaktice i grubo me podigao sa stolice. Doslovce me dovukao do vratiju koja su vodila u nekakvu opskurnu malu sobicu.



Grubo me gurnuo prema krevetu i naredio mi da se skinem. Odložio je onu limenku na stol i počeo se svlačiti. Sjedio sam na rubu kreveta ne znajući što mi je za činiti.

-Skidaj se, mater ti jebem!- zaurlao je na mene već napola gol.

Shvatio sam kako nemam izbora. Polako sam se krenuo svlačiti što ga je očito iznerviralo jer sada već posve gol prišao mi je i opalio još dva šamara.



Dok sam se svlačio čuo sam ga kako govori. Pričao je kako mora nešto pojebati a obzirom da nije našao nikakvu drolju pojebat će mene. Kada aje vidio da ispod hlača na sebi imam samostojeće crne čarape i ženske tangice prasnuo je u smijeh.

-Znao sam od prve da si ti pederko. Poznajem ja tetkice kakva si ti. Imao sam ja takvih u zatvoru i naguzio ih se.- Govorio je.



Uhvatio me rukama za ramena i okrenuo leđima prema sebi... Potom me gurnuo prema naprijed. Potrbuške sam pao na krevet a on je uzeo onu limenku i tada sam shvatio da se u toj limenki nalazi nekakva mast. Tom mašću obilno mi je namazao šupak a onda i svoj kurac. Brutalno i ni malo nježno jebao me u guzicu ne mareći za moje bolne jauke. Okrenuo me na leđa i nastavio jebati držeći moje noge u zraku... Nakon što je svršio u meni uzeo je moje hlače te iz njih izvadio ključeve mog automobila. Jednom rukom igrao se sa svojim sad već mlohavim kurcem a u drugoj ruci držao je ključeve mog automobila.



Rekao mi je kako će mi pozvati taksi. Neka taksijem odem kući a sutradan neka ga nazovem i dođem po svoj automobil. Sad mi je bilo posve jasno da sam se uvalio u teško sranje i kako ću kada dođem po automobil opet biti žrtva njegova seksualnog iživljavanja. Dao mi je svoj broj mobitela i ispratio me na ulicu gdje smo dočekali taksi. 

Nastavak slijedi!

-Valentino- 

-Ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na FACEBOOK TWITER VKONTAKTE  ili kliknite dolje na google+  






Nema komentara:

Objavi komentar